Hetkermisforum.nl

Eindhoven Glow 2017

Alles wat niets met kermis te maken heeft.

Eindhoven Glow 2017

Berichtdoor De Duitse Kermis » zo 19 nov 2017, 17:52

- Eindhoven Glow 2017

- vrijdag 17 november 2017

- Dit evenement is al lang geen light evenement meer. Nee, dan denken we daar toch even te licht over. Het is in al die jaren uitgegroeid tot een ware highlight voor de lichtstad en zijn trots Philips. Gaat er al een lampje branden? Dacht het wel toch. Glow!
Een flinke drukte kun je er verwachten en zo ook op de droge en aangename vrijdagavond toen ik en opeens wij er waren, want ik kwam wel paar bekende gezichten tegen. Gezellig.
De spotlight gericht op alle lichtgevende leuke, originele, bijzondere, fantasierijke en spectaculaire projecten. Een highlight was de kerk in kleur. De spotlight stond aan alle kanten fel gericht op het Stadhuisplein en dit jaar was er weer een huis waar bijzonder licht brandde, zowel buiten als binnen. Wat stonden er opeens veel bezoekers aan de deur.
De projecten, meer als 20 verdeeld over een mooie wandeling door de stad, werden weer verdeeld in lichtkunstprojecten, Next projecten waarbij de toekomst het werk deed en enkele Side events. Ook was er een lichtshow in het voetbalstadion, maar ik zag geen bal, want ik was er niet. Er was zelfs wat te zien in het museum.
Ook was er nogal wat eten en drinken te koop overal, en gaf het in zijn geheel wel een super sfeertje in de stad.
Ik blijf het een lichtpuntje vinden om na de eerste afkick dagen van een kermisseizoen toch weer licht in de tunnel te kunnen zien en te mogen genieten van een mooi spektakel in de stad. Ik ben heel lichtjes wel geïnteresseerd in kunstzinnige uitspattingen en niet allerdaagse dingen en daar zie je er genoeg van tijdens Glow. Genoeg over Glow, pictures now!

- 50 foto's

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding