Hetkermisforum.nl

Walibi Holland Halloween Fright Nights 19 oktober

Alles over pretparken.

Walibi Holland Halloween Fright Nights 19 oktober

Berichtdoor Fun House » za 25 okt 2014, 23:46

Vorige week de Hallowee Fright Nights in Walibi Holland bezocht.
Helaas viel mijn telefoon uit aan het begin van de avond waardoor ik dus amper fotos heb kunnen nemen!
Maar ik maak een mooi verslag over deze dag!
Wij waren rond 10:00 in het park waardoor het nog vrij rustig was tot 13:00, hierdoor hebben we eigelijk alle attracties kunnen doen met een maximale wachttijd van 10 minuten.
Voor het eerst dat geen enkele attractie storing had, dus het wachten was daardoor mede niet zo lang.
Na 13:00 werd het behoorlijk druk waardoor de wachttijden van verschillende attracties behoorlijk opliep: Goliath 120 minuten, Robin Hood 90 minuten, Speed Of Sound 120 minuten, Xpress Platform 13 60 minuten, El Condor 90 minuten etc.
Later deze dag kwamen we meer vrienden tegen die ook gezellig mee gingen!
Rond 18:00 begon natuurlijk waar we uiteindelijk voor gekomen waren: De Halloween Fright Nights!
Wij hadden ook kaartjes voor de Haunted Houses gekocht, waar we het langst voor de Haunted Holidays hebben moeten wachten.

Afbeelding

Jeffreyson Manor
Een nieuw spookhuis dat echt de moeite waard is om te bezoeken!
Je weet niet waar je moet kijken, naast je, onder je, boven je. Overal zijn geesten!

The Villa
De oudste Haunted House, niks veranderd na ruim 5 jaar zonde!
Maar de scenes blijven zeker wel mooi!

Psychoshock
Een haunted house die blijft veranderen! Wie is er bang voor de dokter? tandarts? hoogtes? vuur?
Je grootste angst wordt werkelijkheid! Een van de betere haunted houses is dit!

Haunted Holidays
Toch het slechtste haunted house, veel te voorspelbaar en totaal niet eng.
Het leuke is wel met een 3D bril door het haunted house te gaan zodat je gek wordt :mrgreen:

Toen door naar de scare zones

Quarantine
Leuk dat na Harvest Village weer een uitgeroeid dorp beheerst door zombie's terug is! is mooi gemaakt (qua grime), acteurs zitten goed in hun rol en maken mensen behoorlijk bang!

Scarecrows
Leuke vervanger voor Anton Freak maar niet heel bijzonder.

Afbeelding

Things
Heb over de hele avond gezien maar 1 Thing gezien, liepen er amper rond helaas (bij de show van Eddie veel meer).

Campsite of Carnage
Dit is een gratis Haunted House die zeker de moeite waard te bezoeken! Door containers heel en ondertussen staat er weer een met een kettingzaag of iets anders naast of achter je!

Fiesta de los Muertos
Mooi gemaakt! leuk met blacklights waardoor de verf goed opvalt! men riep al je schrikt hier niet, maar toch is dat niet het geval, ze staan ineens achter je fantastisch gedaan!!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hiermee sluit ik deze reportage af!
Ik hoop dat jullie ervan genoten hebben!

Afbeelding

Was em weer!!
Kamelen Race Crew
Fun House
Moderator
Moderator

Re: Walibi Holland Halloween Fright Nights 19 oktober

Berichtdoor Kermis-Junky » vr 07 nov 2014, 12:06

Niet alleen Walibi Holland heeft op moment Fright Nights in die periode. Maar ook Toverland deed het dit jaar :-)
Kermis-Junky

Keer terug naar Pretparkcorner